Thursday, June 16, 2011

Sambutan wira juara Piala FA



Ketua pasukan, Marzuki Yusof mengetuai konvoi perarakan pemain Terengganu yang membawa trofi Piala FA dari Lapangan Terbang Sultan Mahmud ke Dataran Shahbandar Kuala Terengganu, semalam. - utusan/ Shaifudin Mohd. Nor

KUALA TERENGGANU - Lebih 5,000 orang membanjiri Lapangan Terbang Sultan Mahmud (LTSM) di sini semalam bagi menyambut kepulangan wira mereka bersama trofi Piala FA selepas mengalahkan Kelantan 2-1 pada final kelmarin.

Skuad penyu itu tiba di LTSM kira-kira pukul 4 petang sambil menjulang trofi Piala FA.

Menyertai kumpulan pemain termasuk Pengurus yang juga Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Terengganu (PBSNT), Datuk Che Mat Jusoh; Setiausaha, Abdullah Salleh serta jurulatih pasukan, Irfan Bakti Alias.

utusan online

Mereka kemudian menaiki konvoi pacuan empat roda yang diarak sambil diiringi para penyokong dari Kelab Penyokong Bola Sepak Terengganu (Peteh) menuju ke Dataran Shahbandar, di sini.

Para pemain serta pegawai pasukan seterusnya diraikan pada satu majlis khas di Dataran Shahbandar yang turut disertai lebih 5,000 orang yang mahu menatap wajah wira-wira mereka bersama Piala FA dengan lebih dekat.

No comments:

Post a Comment